Poslední recenze (139)
Událost (2010) (seriál)
Náhodou to docela překvapilo, vcelku už od prvního dílu je příběh strašně hezky rozvinutý a dějové příběhy se tam jak rozchází, tak zase schází. Mám rád příběhy u kterých se musí myslet a pokud je špatně pochopíte, tak jste ztratili čas strávený na tomto seriálu. Slabé obsazení, ale to vůbec nevadí, je tu šance na vyniknutí postav. To samé se říkalo o Dexterovi a podívejte, kde je teď. Celkově moc povedený a konec... je to vůbec konec?!
Kick-Ass (2010)
Je to neuvěřitelně neuvěřitelné! Dlouho jsem se na to nechtěl podívat, protože jsem od toho čekal v podstatě jen to nejhorší a galerie mi tomu taky nepřidala. Přišlo mi to jako hodně velké klišé, ale procenta šly nahoru a mě nezbývalo nic jiného, než se k tomu přinutit. Nakonec mě to velice ohromilo a překvapilo a už dnes se těším na další díl, protože toto byla pecka a nemůžu si pomoct, ale místy, mi ta kombinace všeho až připomínalo Pulp Fiction, ale věřte mi jsem plně zdravý člověk!
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Čím nižší rozpočet, tím větší klišé, bohužel je to tak, ale ne tehdy pokud si to do parády vezme Peter Jackson a jeho partička, která vraždí borce z vesmíru... Omlouvám se, Peter vlastně ne. Peníze se ve filmu hodně odrazily, toho si můžeme všimnout na prvý pohled, ale to jak je to vytvořené, nahrané a podané z toho dělá úplně něco jiného a na konci filmu si už i ty litry kečupu oblíbíte.