Recenze (42)
Počátek (2010)
Tváří se bombasticky, hudebně excelentní, ale celkově až moc vyumělkované.
Mini Talent show (2009) (pořad)
Velmi velmi velmi trapné.
Události (1993) (pořad)
Jediné koukatelné zpravodajství v ČR - bohužel začínají získávat některé buranské návyky zpráv komerčních televizí.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Chvílemi jsem se dost nudil, ale ty akční honičky v autech, to byla prostě bomba.
Se slovníkem v posteli (2003)
S odřenýma ušima koukatelné. Nic nového ani zajímavého film ovšem nepřinesl.
Zabij, nebo budeš zabit (2007)
Už nikdy více, děkuji.
Můj soused zabiják (2000)
Zábavné, vtipné - nic víc jsem nečekal.
Old Shatterhand (1964)
Jednoduše nezajímavá a nudná záletka.
Bláznivá olympiáda (2005)
Chvílemi kupodivu směšný - ale celkově slušná blbost.
Temný krystal (1982)
Přeplácané, postavy jsou zvláštní - pro mě dost divně ztvárněné a nepříjemně koukatelné.