Oblíbené filmy (10)
Vanilkové nebe (2001)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Skvělý film...nedivim se že se pohybuje na 1 a nebo na 2 místě.Opravdu stojí za to se na to podívat.
Zkrocená hora (2005)
Ač nechtěli stejnak se měli rádi...Je to sice velmi "hřejivý film" ale s nějakým jiným příběhem než německé romantické komedie. 5*
Počátek (2010)
Šifra mistra Leonarda (2006)
Miluju filmy,které když skončí nutí mě uvažovat a znovu si rozebírat scény a dávat je do souvislousí.A šifra to splnila dokonale.
Vrať se do hrobu! (1989)
Jsou dány dvě kružnice z níž jedné... kouká z kapsy bagr!
Dračí prsten (1994)
Pohádka mého dětství, rodiče mi museli říkat Desiderie :D Krásní hlavní hrdinové, nádherná hudba. Šílený dabig, používání jednoho dabéra na 5 dalších lidí je hrozný, jako malá jsem nevěděla kdo je kdo :D Ten drak na konci je taky děsnej ale 1994 co můžeme chtít :)
Starci na chmelu (1964)
Užasné a dokonalé. A vůbec to neni klišé, to že mladí věří v to že to bude navždy neznamená že nebude! Jen mi příjde že jediný kdo umí hrát je tam Pucholt s Kemrem.
Matrix (1999)
Moje srdcovka. Když sem film viděla poprvé v 8 letech, byla jsem jím unešena a zůstávám doteď. Až na tu ošklivou Trinity :D