Oblíbené seriály (10)
Šingeki no kjodžin (2013)
Černobyl (2019)
Dr. House (2004)
Deník velkých koček (1996)
Pod tímhle 'souhrným' názvem zde najdete všechny části vysílané 1996-2008 tedy Big Cat Dairy, Big Cat Week i nejnovější Big Cat Live
Městečko South Park (1997)
To že jde o seriál "pro dospělé" dovoluje animátorům prezentovat jejich nápady naprosto bez cenzury, což by v podobných animovaných komediích bylo naprosto nemyslitelné. Navíc animace která mi po prvním dílu připadala naprosto primitivní je úžasná v tom, že jen při prohlížení obrázků vytípnutých z tohoto seriálu se musím smát. Pan Garryson: 'Nevěřím ničemu co krvácí pět dní a nezemře'
M*A*S*H (1972)
Dexter (2006)
Na výpravě s Jeffem Corwinem (2005)
Můj přítel delfín (1964)
Klasika z 65 s vybledlím obrazem ve mě zanechala příjemné vzpomínky. U tohoto kousku není na škodu český dabing, protože v originále mluví vždy jeden člověk více postav. Tomu se aspoň říká nízkorozpočtový seriál :-)
Hvězdná brána (1997)
Mám tu takové jednoduché počty: 214 dílů * 46 minut = 9844 minut = 164 hodin = 7 dní a to všechno jsem viděl a povětšinou mě to bavilo, takže 4* (přepočítávat to nemusíte... použil jsem kalkulačku XD). Nejedná se jak si mnozí asi myslí o seriál, kde jsou všechny díly identické... tedy že se jde bránou na nějakou jinou zajímavou platnetu. Celý seriál obsahuje sice plíživě postupující ale navazující děj... některé díly myslím by i sami scénáristé ve světle dokončení posledních dílů vyškrtli nebo udělali jinak, protože logických nelogičností je tam hodně, ale jak se říká 'kdo to mohl tenkrát tušit'.