Recenze (3 058)
Dlouhá cesta (2002)
Přesladěnější než ten nejsladší marcipán. Když se ho přejíte je Vám z toho také zle... - 8. 1. 2012 - 20%
Povolání vrah (1997)
Dvě třetiny filmu jsem si říkal, že si snad ze mě dělají srandu. Starý, senilní, pochcávající se dědula před hrobem jako nájemný vrah, který zaučuje svého nástupce... Ale poté co se nechal zastřelit pan režisér se film úplně obrátil a začal být i zajímavý a bavit. A na konci šokovat... - 8. 1. 2012 - 55%
Mé druhé já (2007)
Jodie Foster se mi v této roly vůbec nelíbila, nebo vlastně se mi nelíbí téměř nikdy a skoro v ničem - a podobně ohodnotím i tento film. Nezaujal mě ničím a k tomu ještě ta délka... - Viděno 1x + 8. 1. 2012 - 20%
Super náhradník (2006)
Vůbec nic nového pod sluncem. Všechny tyto komedie jsou stále "na stejné brdo", nemůžou téměř ničím překvapit. Proto se strašně divím tomu, že jsem se tomuto dílku smál od začátku až do konce... - 7. 1. 2012 - 70%
Sunshine (2007)
Další z absolutně nedomyšlených a nevěrohodných sci-fi nápadově srovnatelných s nesmyslnými Bky tohoto žánru jen s mnohem vymakanějšími triky... Slunce vyhasíná jak ho zachránit? Hodit do něj nálož - takovou odpověď bych čekal od dětí z mateřské školy. Když k tomu přidáte pošahaného fanatického sesmaženého kapitána kterého jen tak náhodou potkali ve vesmíru, a řadu kýčů které se snad už všude vyskytli, vznikne z toho takováto slátanina... - 7. 1. 2012 - 40%
Tequila Sunrise (1988)
Nic úchvatného, strhujícího to nebylo, spíše taková lehká nuda. Byl to přesný příklad filmu který je dobře (poctivě) natočen, přesvědčivě zahrán, ale už si ho asi nikdy znovu nepustím nebo jinak řečeno takto přesně podle mne vypadá průměrný film na který za pár dnů možná i zapomenu... - 7. 1. 2012 - 50%
Černá vdova (2005)
Nevím na co si tento film chtěl hrát, ale toto nemůže zaujmout normálního diváka určitě a snad ani toho nejnáročnějšího, který možná ví co od toho očekávat. Film totálně "voničem" se žádnou zápletkou, něčím zajímavým, bez děje, tedy jestli se dějem nedá nazívat souložení každých deset minut. Willem Dafoe je můj TOP herec, ale takovýmito propadáky který často točí si říkám, jestli tam vůbec patří... 7. 1. 2012 - 15%
Jeden hot a druhý čehý (1978)
Název mluví úplně za vše... - Viděno 3x cca - 50%
5x2 (2004)
Je zajímavé sledovat něco co skončilo špatně a přesto to má štastný konec. Jinak opravdu obyčejný příběh natočený velmi citlivě a hlavně přesvědčivě + nádherná hudba... - 6. 1. 2012 - 70%
Bomba kšeft (1999)
Dialogový koncert v podání Kevina Spaceyho... - 2011 - 60%