Recenze (69)
Stopy spravedlnosti (2017)
Liam Neeson s výcvikem speciálních jednotek běhá a střílí, Jackie Chan skáče a kope. A tak to má být!
LEGO® Batman film (2017)
O kapku lepší než Lego Movie, ale stále to chutná jako Pražská splaška...
Vybíjená (2015)
Viewegovy knihy mám rád, ale jeho filmy se často potýkají s nepochopením, tak jako Andělové... A tenhle zjevně taky.
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Člověk se k tomu musí pomalu dopracovat, ale v paté sérii jsem naprosto přesvědčen o pěti hvězdách s tím, že nemůže existovat lepší komediální seriál z nemocničního prostředí. Každá z hlavních postav je unikát :) Jen škoda tak razantní změny konceptu seriálu v poslední sérii. Ani trochu se nedivím, že natáčení další řady zrušili.
Inferno (2016)
Velmi podobné šifře nebo andělům. Hanks pořád jenom utíká, vedle něho pěkná holka, které, ikdyž nemá ani vteřinu nazmar, rád vše vysvětlí a objasní veškerá tajemství i hádanky. A jako bonus vám na konci filmu docvakne, že v knížce to vlastně skončilo úplně jinak... A líp.
Warcraft: První střet (2016)
Povrchní jak maturitní slohová práce napsaná ve spěchu v poslední hodině před obědem...
Hodný dinosaurus (2015)
Neoriginální nudné, poslední půlhodinu už jsem měl chuť prospat a pořád jsem nezabral!
Padesátka (2015)
Nebyla to čistá komedie, jakou jsem podle traileru čekal. Místy šlo opravdu do tuhého. Taky jsem čekal, že se bude více děje odehrávat v 70. letech, ale černý humor celý film zachraňuje. A moje nejlepší hláška filmu je "Ona si vytáhla uhlí? Tak na to se můžeme rovnou vys*at!" :)
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Nejhorší díl celých Hladových her. Oproti minulým dílům to v ničem nebylo zajímavé. Trailer mě nalákal na myšlenku Hladových her v prostředí Kapitolu, nic takového ale nečekejte. Zcela tomu chybí drajv, který zjevně patřil pouze Hladovým hrám odehrávajících se v aréně.
Dárce (2014)
První polovina měla nápad a byla svým způsobem zajímavá. Druhá to ale všechno zahodila a přeměnila to v klasickou trapnost s hodně rychlým a ještě trapnějším koncem.