Recenze (229)
Mimoni (2015)
Sklamanie a uvedomenie si, že Mimoni fungujúci ako občasné spestrenie a odlahčenie príbehu prestávaju fungovať ak je celý príbeh vystavený len na nich. Pre mňa ukričané a chaotické, bez jedinej scény ktorá by mi utkvela v pamäti. Deti sa pri tom bavili ale od smiechu sa nepukali.
Komando (1985)
2015: Táto akčnota po rokoch stratila svoj lesk. Potácal som sa na hranici nudy. Ale je zaujímavé porovnať kam sa dnes čistokrvné akčnoty posunuli a uvedomiť si ako sa vkus a nároky divákov posunuli. Zo 4* znižujem na slabé 3*
Slepota (2008)
Na atmosféru knižnej predlohy sa to ani zďaleka nepodobá. Možno práve preto že až príliš sa to dejovo držalo knihy, ale tá je žiaľ trochu iným médiom ako film.
Americký gangster (2007)
Po rokoch som si to zopakoval znovu a stále ponechávám plný počet. Je až neuveriteľné, že pri takej dlhej stopáži film neprestane nudiť.Krásna remeselná práca.
Beyond the Lights (2014)
Viac slaďárna ako dráma, ale stále ešte na hranici pozerateľnosti. Vďaka piesňam Grateful a Blackbird dávam o hviezdu viac.
Život Adèle (2013)
[Festival Francúzkého Filmu 2015 - Bratislava]
Bella a Sebastián (2013)
[Festival Francúzkého Filmu 2015 - Bratislava]
Dva dny, jedna noc (2014)
Divácka cena za najlepší film: Festival Francúzkého Filmu 2015 - Bratislava
Láska na první boj (2014)
[Festival Francúzkého Filmu 2015 - Bratislava]
Sils Maria (2014)
[Festival Francúzkého Filmu 2015 - Bratislava]