Recenze (38)
Producenti (2005)
Velice vtipná podívaná, i kdyz místy je to poněkud zdlouhavé.
Popelka (1950)
Krásná pohádka, ale možná až moc přeslazená, a hlavně těch myšek je tam trochu moc, princ se v příběhu téměř neobjeví a hudba mi trochu evokuje Sněhurku a sedm trpaslíků, kterou považuji za povedenější.
Trick (1999)
Tak nevím, jestli jsme viděli všichni stejný film, ale něco tak prostoduchého jsem už neviděl hodně dlouho. Není to ani vtipné, ani romantické, pouze hodně hloupé a naivní.
Bruno (2009)
Myslím, že film jako je tenhle, jsem snad ještě v životě nenašel.:-) Našly se tam vtipné momenty a je udivující, jak jsou někteří lidé hloupí, ale jinak tam bylo až moc fekálních scén. Naštěstí je film docela krátký, takže se to zhlédnout dá.
Můj báječný rozvod (2008) (divadelní záznam)
Vtipné, a zároveň smutně pravdivé divadelní představení, kterému kraluje Eliška Balzerová ve všech rolích.
Zabil jsem Einsteina, pánové... (1969)
Skvělé herecké obsazení a nádherná Jana Brejchová, ale jinak jeden ze slabších filmů Oldřicha Lipského.
Pravidla moštárny (1999)
I když moc nemusím Tobeyho Maguira, tak v téhle roli se mi líbil. Film je zajímavý, ale asi jsem od něj čekal trochu víc. Přečtu si knížku a uvidím, třeba hodnocení ještě změním.
Po svatbě (2006)
Příběh jak z pera Danielle Steel, (ne)sympatičtí herci a hlavně je to neskutečně dlouhé a předvídatelné. A to, že film částečně zobrazuje situaci v Indii, z něj dobrý snímek rozhodně nedělá.
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Nádherná pohádka pro dospělé, s tajuplnou atmosférou, dokonalou hudbou a skvělými hereckými/hlasovými výkony všech zúčastněných. Film, který prostě musíte vidět.
Hospoda (1996) (seriál)
Vadí mi, jak to v televizi stále reprízují, až je to protivné. Ale jinak ten seriál rozhodně nebyl ve své době špatný a dá se zkouknout i teď.