Poslední recenze (79)
Ghost in the Shell (1995)
Krásné, přemýšlivé a díky skvěle padnoucí hudbě i hluboce depresivní (pokud jste kyborg-positive).
Howlův kráčející hrad (2004)
Po Princess Mononoke a Spirited Away jsem si dal dalšího Miyazakiho - Howl's Moving Castle. Kouzlo a duch tohoto japonského autora byl cítit v celém filmu, ale po zmíněných snímcích od něj prostě čekám větší pecku. Spousta skvělých momentů, luxusní ztvárnění "Moving Castle", ale celkově mi to prostě nestačilo. Ta asijská jinakost jakoby ustoupila západní přímosti a to je prostě škoda, velká škoda...
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Nejsem si úplně jistý, jestli je ten film skutečně tak dobrý, nebo mi jen sedl, ale přidávám se k té přibližné polovině diváků, která tomu napálila 4 nebo rovnou 5 hvězd. The Perks of Being a Wallflower rozhodně nezapadá do škatulky "běžná teenage komedie" a rozhodně se ani žánrově nevejde do téhle úzké definice. Ač obsahuje množství skutečně vtipných scén, umně dávkuje i dramatické scény a výsledný mix prostě stojí za to.