Oblíbené filmy (10)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Wrestler (2008)
RoboCop 2 (1990)
Komando (1985)
Arnold v nejlepší formě ukazuje, že krve, zbraní a hlášek není nikdy dost!
Kobra (1986)
Atmosféra osmdesátých let podkreslená vynikajícím soundtrackem, oslintanou sirkou mezi zuby a modní přehlídkou Brigitte Nielson. Pro mě kultovní záležitost, která neomrzí.
Temný anděl (1990)
Já přicházím v míru - klasika mého mládí, která nerezaví a musím pochválit i cz dubing. Pak už to šlo s Lungrenem pěkně z kopce...
Studený jak kámen (1991)
Prostě klasika! Kolik akčních filmů začíná pasáží vykradením samoobsluhy? Cobra, Dark Angel....Stone Cold:) Správnej drsnej film pro správný drsný chlapy!
Univerzální voják III: Znovuzrození (2009)
Opravdu jsem se těšil na dva filmy. Termouš Salvejšn a Universal Soldier R. TS stál 10x víc než USR! A USR je pro mě 100x lepší podívaná!!! je pravda, že zvyknout si na východoevropský ateliéry trvá trošku dýl, ale takovej akční nářez ve stylu Ramba 4 sem nečekal. Příběh má hlavu, patu, bitky i práce s nožem jsou dost reálné (ten kdo fušuje do bojových sportů nemůže nesouhlasit). Jean a Dolph už má nějakou tu vrásku, ale to patří k životu. Natočit tohle před 15lety, je z toho kult! pro mě žádný problém, spokojenost!!!
Starman (1984)
Kat: Válečná zóna (2008)
To co Postradaletným chybělo naleznete zde!