Poslední recenze (289)
Tři mušketýři: Milady (2023)
Druhej dil rozhodne slabsi nez prvni, ale i tak bych rekl ze jedna z nejpovedenejsich adaptaci. Velmi realisticke (az na scenu, kde dArtagnan odmitne Milady... jako kdo by odolal Eve Green, ze jo??), spinave a tak. Dobre obsazene a zahrane... rozhodne stoji za videni. Slabsi 4.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Po letech jsem zase pustil a zvedam na 5. Ten film je krasnej. Celej casting je dokonalej a fakt me bavilo sledovat prakticky vsechny postavy na platne. McDormand, Rockwell, Woody, Dinklage... super zahrane v kazde scene. Chvilema je film dojemny, chvilema poradne detektivni drama... super.
Barbie (2023)
Konecne jsem se k tomu dostal. Nevim, jestli mi uskodil vseobecny hype a pak velka ocekavani... a pak trochu zklamani. Zabavny to je, hlavne prvni pulka me bavila hodne. Pak, kdyz zacne odboj, tak tam to pro me zaclo trochu drhnout. Vzdycky jsem si rikal: jo, tohle je dulezite tema, to je to hezky ukazany, jak tenhle bullshit musi zensky snaset... a nasledne to tam nekdo doslova vysvetlil, cimz to pro me docela zabit. Nevim, ale asi bych tem divakum veril trochu vic v tomhle... ale co ja vim, treba to mala holka daleko vic oceni takhle. :-)
Poslední deníček (2)
jewell
asd