Recenze (15)
Jak jsem přežil (2009) (seriál)
vynikajuci serial vsetko je tam super az do placu mi je z toho fakt super
Max Payne (2008)
herecke obsadenie bolo nadpriemerne a take iste boli aj ocakavania ale som velmi sklamany z toho filmu 4/10
C.I.A.: Krycí jméno Alexa 2 (1993)
lorenzo herec o nicom a ako reziser este viac o nicom ... ubohy film 0/10
Gran Torino (2008)
Clint Eastwood potvrdil tymto filmom ze este nepatri do stareho zeleza. Gran Torino je majstrovske dielo a podla mna je lepsi ako Nesmrtelny alebo Milionar Dolar Baby Ja osobne tento film povazujem za jeden z naj filmov ktory stal tento rok zato vyrok „nejlepší film roku 2008“ ma podla mna zasluzene .....
Trestná lavice (2005)
dobry filmik len podla mna je to cisty plagiat filmu Dany Raketa ale da sa 6/10
Obecná škola (1991)
tento film je moja sedcovka patri medzi moja najoblubenejsie filmy 10/10
Černí baroni (1992)
jaaaaj co som sa nasmial vynikajuci filmik stoji zato si ho pozriet.....8/10.....
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
film ktory vtipne vystihol problem medzi Izraelom a Palestinov mna tento film dost pobavil nasmial som sa pri nom ale niektore sceny boli velmi prehnane jedine co na to tomto filme bolo bezcybne bola hudba Hudba 10/10 dej 5/10
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
trapnost nad trapnost ubohy pokus napodobnit skaredu betty.. fakt 0/10
Arabela (1980) (seriál)
na tomto seriali som vyrastal a vtedy patril medzi moje oblubene ale teraz ho uz tak neberiem ale stale vo mne zanechal nasledky:D 8/10