Poslední recenze (11)
Into the Mind (2013)
Obrazově nádhera, zvukově taky, bohužel do páté hvězdičky mi tam chybělo víc ježdění (sám jezdím freeride a skialp)
Hitman (2007)
hodně rozkouskované, zmatený děj a navíc hodně střílení a ne krásného vyhtrého zabíjení jak v hrách. škoda nevyužitého potencionálu
Jak vycvičit draka (2010)
pěkná oddychovka na nedělní odpoledne :)