Oblíbené filmy (10)
Blbý a blbější (1994)
Nevím proč to komentuji až teď. Od svých pěti let jsem tento film viděl snad 20x a pokaždé mi přijde lepší a lepši. Tento stupidní humor mi prostě nejvíc sedne a jestli to vidí někdo stejně, tak myslím že bych si sním nejvíc rozuměl a pořádně nasmál.
Requiem za sen (2000)
Na samotě u lesa (1976)
Andrew - člen naší rodiny (1999)
Proti přírodě (2014)
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Čas probuzení (1990)
Hotel Rwanda (2004)
Když je mi nejhůř, stačí se podivat na tento film a vidím jak jsou mé problémy malicherné ve srovnání s bojem o holý život. Fakt, chcete-li spláchnout deprese nachvíli pryč, podívejte se na tohle.