Recenze (182)
Pelíšky (1999)
Ne. Prostě ne. Jsou tam takový šílený stereotypy, že to snad ani není možný. A už vůbec nechápu, proč to je klasický vánoční film.
Šokující odhalení (2019)
Amerika v celé své kráse aneb Big American Dream. Ono, co si budem, fakt to takhle funguje. Xkrát jsem se coby holky potkala s tím, že se nadhodí debilní vtípek alá Zkusíme, jestli zabere. Blbý je, když se aktivita "Me too" dodá do médií. To je fakt brutální.
Top Gun: Maverick (2022)
Bylo to dobrý! Ale ne zas tak dobrý. Asi jsem byla už namlsaná dopředu ze všech těch pozitivních recenzí, ale prostě Tom Cruise, kterej má v sobě botoxu víc než Pamela Anderson, je teda fakt nářez. Ale samozřejmě zápletka zajímavá, netočí se to okolo kravin, bylo to super!
Po čem muži touží 2 (2022)
Musím říct, že dvojka předčila jedničku snad o míli. Tohle bylo fakt vtipný, kdežto jednička se mi vlekla. Neuvěřitelný představení Langmajera, kterému to sedlo!
Po čem muži touží (2018)
Mně to zase tak dobrý nepřišlo. Byla jsem v kině na dvojce, která byla teda daleko vtipnější. Na to konto jsem si pustila jedničku a teda dvojka daleko lepší.
Deníček moderního fotra (2021)
A mně se to líbilo, protože to bylo ze života. :) A myslím, že tak 80 % diváků neví, že řidič taxíku byl autor knižní předlohy. :-D
Teroristka (2019)
Zase tak špatný to nebylo - prostě oddechovka. Ale Janžurová výborná!
Troufalky (2017) (seriál)
Za Sutton, Jacqueline a ty "blbý" písničky alá E2. :)
365 dní (2020)
Dialogy blbý, ale ty sex scény byly lepší než v 50 odstínech šedi. 2 hvězdy!
Všechno nebo nic (2017)
Zase tak špatný to nebylo. Taková oddechovka.