Poslední recenze (37)
Hvězdný prach (2007)
Prekvapivo vyborny film, pri ktorom som sa bavil od zaciatku az do konca.
Konec světa (1999)
ja som sa nahodou celkom dobre bavil...a to Arnieho moc nemusim
Osm statečných (2006)
Pohodový oddychový film, na ktorý keď sa pripravíte psychicky :) tak sa celkom fajn zabavíte