Poslední recenze (340)
The Astronaut Wives Club (2015) (seriál)
Naprostá bomba! Já strašně miluju všechno kolem prvních astronautů. Začalo to, když jsem poprvé viděla Apollo 13, tenkrát jsem se do tohoto typu filmů zamilovala. I proto nemůžu uvěřit, že se mi tento seriál dostal do rukou až sedm let po jeho vzniku, ale o to víc jsem si to užila. Je mi jasný, že ne všechno je úplně podle pravdy, něco si asi autoři trošku i přibarvili, ale stejně, ta atmosféra, která z toho jde, to je bomba. Neumím si vůbec představit, jaké to muselo pro ty ženy být, když jen seděly doma, vařily jídlo, staraly se o trávníky, domy, děti a čučely na telku, a čekaly, čekaly a čekaly. Nejvíc mi k srdci přirostly Louise Shepardová a Trudy Cooperová, ač je každá úplně jiná, s oběma jsem se dokázala ztotožnit. Občas jsem se trochu ztrácela v té záplavě jmen, kolikrát jsem nepostřehla kdo ke komu patří, nebo o kom se zrovna mluví. Ale pak později je tam tolik postav, že je to asi pochopitelné. Každopádně, je to perfektně zpracované. Pokud se chcete dozvědět něco málo z historie astronautů (nejvíc teda z jejich běžných životů a vztahů) tak se nebojte po tomto seriálu sáhnout.
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Tluču hlavou do zdi. Proč mi tohle dělají? Proč natočí naprosto boží první díl, aby o několik desítek let později natočili stupidní díl druhý? Proč? Dávám hvězdu za to, že se vrátilo tolik známých tváří. Tím to ale končí.
Večírek (2021)
Mám jeden jediný dotaz. Proč proboha?? Mám moc ráda české filmy. Když jsem viděla to obsazení, tak jsem si říkala, že to bude skvělý, že to přece musí být skvělý, vždyť oni by do nějaké kraviny nešli, ne?! Pak jsem si ale vzpomněla na jeden rozhovor se Suchánkem a došlo mi, že to jsou skoro všichni bývalí spolužáci a nejspíš i kamarádi a bylo mi to jasný. Omlouvám se, ale ne, tohle ne. Nic to nedává. Nic zajímavého, nic nového, nic vtipného. Ba naopak mi to přišlo strašně smutný a depresivní.
Poslední deníček (14)
Červenec 2016 - Filmy, které jsem viděla
Hledá se Dory - V životě jsem neviděla nic roztomilejšího, než malou Dory! To bylo tak kouzelný!! Fakt se jim to povedlo. Šli jsme na to tři dospělí a všem se nám to líbilo. Opravdu dobrý animák! :)
Milenci těch druhých - Mám hodně moc ráda Jasona Sedeikise a Alison Brie, proto jsem tenhle snímek musela vidět. A musím přiznat, že kdyby v tom nehráli tihle dva, tak to prostě vypnu. Jakože je to blbost :D No fakt je :D Ale místy to bylo i vtipné. Místy se mi chtělo křičet, proč je to sakra tak složité?! :D Přežila jsem to, celkem to ušlo, takový střed, ale znova už to vidět nepotřebuji.
The Legend of Barney Thomson - What?? Strašně mě zajímalo, jak bude Robert Carlyle vypadat v jiné roli než v roli Rampelníka. A jako dobrý no, už nikdy. Zlatý Rampelník! Tohle je taková blbost. Jakože ano, smáli jsme se, ale smáli jsme se té absurdnosti, protože to fakt nešlo. To je tak idiotské a nereálné :D no i když... :D No je to blbost, ale pokud vám tyhle filmy vyhovují, tak je to trefa do černého ;) a budete spokojení. Jedna hvězda za Roberta a druhá za smích.
Nesmrtelný - Já mám fakt moc ráda Bena Kinsleyho, takže jsem film vidět musela. Nutno říct, že tam není zas tak moc, což je škoda. Ale i na Ryana se dobře kouká. Film je dle mého názoru takový slabší. Mohlo to být lepší, ale mohlo to být i dost horší! Určitě neurazí a nemám pocit zbytečně vynaloženého času. Film mě bavil, líbilo se mi to. Takový zlatý střed.