Recenze (124)
V hlavě (2015)
Možná moc dětské, ale rozhodně emotivní - a koneckonců, tenhle film je především pro děti. Po dlouhé úvaze přeci jen 4*, protože jsem byl naměkko jako stará bába při návštěvě Ládi Hrušky, ale do poctivých čtyř hvězdiček tomu chybí propracovanější děj.
Jurský svět (2015)
S odřenýma ušima 4*. Efekty překrásné, atmosféra boží a chvilku se člověk i bál, ale za dvacet pět minut plných Disneyho uprostřed filmu jsem strhl dvě hvězdičky. A pak jednu přidal za výbornou závěrečnou pointu. Za zkouknutí tohle rozhodně stojí.
Scary Movie 4 (2006)
Jedna za Charlieho sebevraždu, jedna za Leslieho. šlus.
Tupíři (2010)
Dobrá sračka, ale občas jsem se slušně zasmál!
Barbar Conan (2011)
Nechápu, proč všichni komentující tak vřískají - Conan je prostě poctivé fantasy bečko, které nenudí ani na minutu, díky čemuž se mu dají odpustit technické nedodělky, i když jich vážně pár je. Jason Momoa se neskutečně vytáhl, že má na role barbarských zabijáků už ukázal v GOT, ale tady jde ještě dál. Jen houšť!
Zombieland (2009)
tvrďácký woody harrelson, připosránek Eisenberg a šukerézní Emma Stone střílejí nemrtváky jako na běžícím pásu a do toho předvádí spoustu dalších kravin. skvělá akční komedie!
Peklo (2003)
Slušný Van Dammův film, kterému k vyššímu hodnocení chybí jen méně pitomé patetičnosti (jako duch jeho staré) a méně americké vnímání ruské věznice. Jinak ale obstojná podívaná!
Příběh gangstera: Nástup k moci (2007)
První půlka filmu brutální, druhá s mírně klesající tendencí. I tak velmi dobrá "drsňácká" podívaná, kterou si užije každý milovník filmového násilí.
Muži, co zírají na kozy (2009)
Salbší čtyřka. Příběh uplně o ničem, moc se toho tam neděje, ale díky kratší stopáži film utáhnou hlášky a vy(h)kulený Clooney. Zasmál jsem se dost a větší ambice než pobavení pro deštivé odpoledne jsem od filmu ani nečekal, takže jsem spokojený.
Avatar (2009)
Pocahontas s neskutečnými efekty, nic víc se říct nedá