Recenze (261)
Barbie (2023)
Jedno z největších zklamání za posledních X let (tedy ve vztahu k mým očekáváním) :-( . Ani se mi o tom nechce psát... :-(((
Táta v nesnázích (2023) (seriál)
Díl od dílu blbější, hloupější a trapnější - začal jsem tomu říkat "Scénárista v nesnázích".
Specialisté - Výročí maturity (2023) (epizoda)
To zas byla exceletní ukázka inteligence tvůrců. Když píšu scénář o nečem složitém (což už v jejich případě je asi i základní matematika), tak si vezmu aspoň poradce. Celou dobu dílu prezentovat číslo Pí jako 3,141 mě nadzvedávalo. Já si sice pamatuju jenom 5 desetinných míst, ale to mi stačí abych dokázal zaokrouhlit to číslo na 3,142 (když už to musí být na 3 desetinná místa) - protože je to 3,14159...
Medvěd na koksu (2023)
Tak takhle červenou komedii jsem už dlouho neviděl. A potěšil i závěrečný titulkový song White lines... 😁😁😁
Víly z Inisherinu (2022)
Cítil jsem se příjemně umělecky znechucen... :-))))
Trojúhelník smutku (2022)
No už jsem dlouho neviděl takhle hrozně ztratit výborně rozjeté tempo filmu. Setrvačností to ale dojelo na tu "čtyřku". Hlavně díky skvělé kapitánské večeři, která mě donutí si co nejrychleji opět pustit Monty Pythony. Ale tentokrát jsem ten smysl života nenašel, jenom se pobavil...
Jeruzalém: Brána do pekel (2015)
To bylo fakt peklo! Něco tak hroznýho už jsem dlouho neviděl. Ale láká mě to aspoň k návštěvě Jeruzaléma (jestli to teda vůbec točili tam).
Úsměv (2022)
Docela vydařená variace na Neutečeš, Kruh, bůhvícoještě a Anděla smrti. Lekací scény nebyly úplně špatný a k tomu ta znepokojivá hudba a zvuky. :-)
Všechno, všude, najednou (2022)
Zatím za 3 hvězdy. Ale je po dalším shlédnutí to klidně může skákat mezi jednou a pěti, což už je samo o sobě dost bizarní, natož u takovéhoto ulítlého filmu. Měl jsem hrozně podobné pocity jako při sledování Tenetu - takové dost chaotické a neurčité pocity :-D. Nevadí mi dlouhé filmy, ale u tohodle teda je stopáž fakt přemrštěná! Ale chvílema mi to přišlo hrozně milé. A až u titulků jsem si uvědomil, že celý film koukám i na Jamie Lee Curtisovou - ostuda. :-) Ale někdo s "Lee" ve jménu by tam rozhodně chyběl... :-)))))
Hodně štěstí, pane Veliký (2022)
Pátou hvězdičku si ode mě vykoledoval ten odvážný závěr. Ze začátku jsem si říkal, že to bude film o tom, jak umlčet ex-učitelku... :-)))