Recenze (67)
Transformers 3 (2011)
jednu hvezdicku dostava Bumblebee, zbytek ani nestoji za komentar, behem promitani jsem dokonce usnula..
Alenka v říši divů (2010)
od Burtona jsem prostě čekala víc :(
Iron Man 2 (2010)
úžasné.. nemám slov.. možná nějaká najdu až to uvidím po druhé, třetí,čtvrté.. :)
Hranice nemožného (2008) (seriál)
1. série hodně zajímavá, lepší než akta X, a to je co říct :) nehledě na to že Joshua Jackson je jako víno.. čím starší, tím lepší.. tohle už není ten ošklivý teenager z Dawsonova světa, na tohohle týpka už se dá koukat .. klidně i hodinu v kuse :)
Sherlock Holmes (2009)
nikdy se mi filmové zpracování Sherlocka nelíbilo.. no, už se mi líbí :)
Iron Man (2008)
výborná adaptace, lepší než kreslený seriál!
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
jedna * za Johnny Deppa, a ta druhá že jsem na to koukala se svojí drahou polovičkou která mě udržovala vzhůru.. :) doufám že se Heath neotáčí v hrobě..
100 sladkých holek (2000)
dáme fotbálek ? :)
Pekelná ženská (2001)
ta holka je génius :)
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
nuuuudaaaaaa přeplněná holywood stars, narážkami, odkazy, spoustu přehnané akce a parodie.. celkově pobaví pouze vyvolené jedince, kteří jsou schopni chápat tento druh humoru.. bohužel, já k nim fakt nepatřím (nebo bohudík?)