Poslední recenze (138)
Přístav (2015) (seriál)
Hvězdička za Čtvrtníčka s Hrachovcovou.
Upíří deníky (2009) (seriál)
Bylo mi trapné hodnotit po prvním díle, ale uprostřed druhého už mi to bylo jedno... NEVER MORE!!!
Mamma Mia! (2008)
Popíjel jsem Metaxu, moc jsem nad tím nepřemýšlel (vůbec) a bavil jsem se na 70%.