Recenze (275)
Černá listina (2013) (seriál)
Tohle je prostě špičkový seriál, který mě pohltil tak, jako naposledy sna prison break. Doporučuji.
Máme rádi Česko (2013) (pořad)
Moc me to bavi :)
V jako Vendeta (2005)
Famózní snímek.
Intimity (2014)
Velká nuda, lidé odcházeli z kina, no já statečně vydržel až do konce, nicméně naprosto nevtipný a nezajímavý film.
Jump street 21 (2012)
Dobrá průměrná komedie.
Vlk z Wall Street (2013)
Naprostá spokojenost, sice delší, ale belmi poutavé a zábavné.
Něžné vlny (2013)
Galerie Šantovka 19.1.2014. Nic jsem od filmu neočekával, nevěděl jsem, o co jde. Prostě jsme s přítelkyní šli na film, který začínal nejdřív. A to byl tento. A skvěle jsme se pobavili, rozhodně může něžné vlny s čistým svědomím doporučit.
Zápisník jedné lásky (2004)
Usnul jsem u toho.
Plurality (2012)
14 minut nestačí, tohle chce celovečerní akční podívanou. Tak honem!
Star Trek: Do temnoty (2013)
Abrams mi zatím dělá Star trekem velkou radost, skvělé příběhy, charismatická výprava včetně záporáků, hodně akce...Další díl z jeho série si prostě drží nastavenou laťku a je vynikající. Už teď se nemůžu dočkat dalšího pokračování.