Poslední recenze (8)
Vesmírná améba (1970)
Jsem dlouholetým fanouškem japonských monster filmů a viděl jsem jich hodně. Většinou jsou tak blbé, až jsou vtipné. U tohoto snímku to kouzlo na mě z nějakého důvodu nezapůsobilo, tentokrát jsem nedokázal zkousnout to co scénárista a režisér stvořili. Kostýmované obludy, zejména Gezora byly skvělé, ale zápletka a herecké nevýkony mi lezly krkem. Ani to mě ale nezabrání abych se v blízké době podíval na další snímek podobného ražení :-)
Ztracený kostlivec z jeskyně rozkladu (2001)
Objektivně ten film samozřejmě nemá na těch pět hvězdiček co mu dávám. Ale já jsem se u něj královsky bavil a celé jeho zpracování a brilantně zvládnuté herecké ne-výkony mi přivodily devadesát minut velmi veselé nálady. Viděl jsem už hodně béček z padesátých i pozdějších let a tohle je pro ně opravdu zručně natočená pocta. Za všechny ty hlášky, mimozemšťany polopaticky vysvětlující že jsou z jiné planety a za kostlivce s jediným upřeným výrazem musím dát plný počet.
Alej zatracení (1977)
Po jaderné válce je na Zemi pustina. Přes ni se ve speciálně skonstruovaném vozidle vydává skupinka (bývalých) vojáků a po cestě naráží na klasické propriety postapo filmů - zmutované obří škorpiony, lidožravé šváby, násilnické rednecky atd. Film má kvalitní hudbu, ucházející herce a zajímavé vozidlo, jenže naprosto debilní scénář který jej sráží až na samé dno.