Recenze (18)
Jízda švárů (2014)
Kevina Harta zboznujem a bola to sranda .... uprimne som sa zasmial na tych dialogoch... proste pecka 5 Hviezdiciek jednoznacne
Paranormal Activity (2007)
Perfektny koniec , to som fakt necakal. Bal som sa ,mal som zimomriavky . Dobry horor , dobry pribeh.
Bláznovství (2008)
neviem co napisat k tomu filmu ,jedine asi to ze vyvolal vo mne plno pocitov a odraza to co sa naozaj deje
12 podmínek k dědictví (2006)
PRE MNA NADEHRNY FILM!!!!!!
V údolí Elah (2007)
Tazko sa hodnoti smutny , film , pre mna bol velmi ale velmi smutny ,ale zas som nemyslel na nic ine iba na dej filmu. Normalne som dostal nervy , jak debilni ludia su , vybere noz a dopicha kamosa pre blbost ...
Dostaňte agenta Smarta (2008)
akcna komedia presne ako ma byt
Soudný den (2008)
No aj ked je plno filmov s podobnou tematikou toto sa mi velmi pacilo
Sex Drive (2008)
Komedia co sa oplati pozriet , mne sa to pacilo
Stmívání (2008)
Toto tu už bolo , kráska sa zaľúbi do upíra a na konci je happyend . Nenudilo ma to ,ale v žiadnej pasáži neprekvapilo ,nezaskočilo. 3/5
20ers: Making of... (2008)
Aj tak najlepsie nadelili KF , pekne spracovane cakal som nieco nudne ale napodiv ma to zaujalo.