Recenze (267)
Napoleon (2023)
Ako fajn. Napoleon obsadený parádne. Film však nemá nejaké výraznejšie emócie. Je to len akýsi sled udalostí. Pre mňa osobne sklamanie. Chápem, že do kina 2,5 hod je tak akurát hrane, ale zobraziť tak nabitý život človeka ako je Napoleon to nestačí. Verím, že DC bude dávať oveľa väčší zmysel. Nejaké historické blbotinky tu neriešim, pretože Scott nikdy nekládol dôraz na historickú presnosť. Väčší zmysel by dával určitý výsek Napoleonovho života spolu s nejakou epickou prípravou na bitku a samotnou bitkou. Obávam sa, že toto ale nebude kasový trhák...
Bod obnovy (2023)
Vizuálne a zvukovo veľmi pekné a poklona za to, že niekto dokázal v podmienkach ČR spraviť takýto žánrový film. Kolísalo to však v tempe, hlavne prostredná časť sa trochu ťahala. Ale krásne sa na to pozeralo. Trochu lepší scenár a bolo by to super. 7/10
Vyproštění 2 (2023)
Tento film je o akcii a robí na jednotku. Neskutočne dynamické scény pohltia diváka naplno. Toto by chcelo kino projekciu. Hemsworth nie je žiadne herecké drevo (ba práve naopak) a tak vie okoreniť scény aj o emócie, ktoré sú hlavne uveriteľné.
Odloučení (2022) (seriál)
Osobne toto považujem za N1 v roku 2022. Okrem toho snáď aj TOP 5 ever. Skvelý casting...
Pád letu A800 (2021)
Fakt výborný thriller. Takto si predstavujem napätie až do konca filmu. Výborné herecké výkony. Toto je taký malý klenot...
Moloch (2022)
Bol som príjemne prekvapený. Malý folk horor s dobrou atmosférou. Proste dobrá žánrovka, ktorá sa na nič nehrá, ale práve preto funguje dobre. 70%
Denní směna (2022)
Ako oddychovka na piatok večer v pohode. Miestami trochu nuda, ale choreografia akcie super. Potešil Scott Adkins...
The Gray Man (2022)
Ak toto stálo 200 melónov, tak neviem, napr, scéna s lietadlom vyzerala neskutočne lacno... Okrem toho je to nedopečené, proste priemerná nuda...
Modrá až na kost (2021) (seriál)
Možno otrepaná cesta za pomstou, ale tento seriál mal všetko. Napätie, akciu, drámu a to všetko v skvelom vizuále a so super hlavnou predstaviteľkou. Pre mňa seriál roka. 5*
Luca (2021)
Bol som veľmi milo prekvapený týmto animákom. Malo to všetko, čo by tam malo byť a zabavilo ma to. 4*