Poslední recenze (14)
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Prostě prdel a o to jde !
Na hraně zítřka (2014)
Téma ohrané, ale zpracované jinak. Krusmisajl alias Tomík sice hraje místy tak nějak na půl plynu, ale možná se mi to jen zdá. Rozhodně se na tento snímek podívám znovu. Film dává taky všem pařanům návod a posejfovat svůj život v reálném světě :)
Gravitace (2013)
Tak nejak dopredu jsem tusil (po zkusenostech z jinych filmu, kde hraje Sandra Bullfrog), ze to bude takove nijake. A opravdu, obrazove krasne, obsahove nulove. Od 15 minuty je jasne, jak to bude probihat a co bude nakonec. Vykon Sandry je nepresvedcivy a je jen dobre, ze pul filmu je ve skafandru. Dat tomuhle 4 hvezdy......, no mozna 3,5. Apolo 13 mi prislo zajimavejsi. Navic, technicke blbosti me opravdu vytaci:), ale dobre, o tom to neni. Ze bych byl drzen v napeti, to nemuzu potvrdit. Jako ze se neco stane na posledni chvili, to se ocekava a davno me to uz nenapina :) Ach jo...