Oblíbené seriály (10)
Black Books (2000)
Červený trpaslík (1988)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Krok za krokem (1991)
Kutil Tim (1991)
Naprosto dokonalé (1992)
Přátelé (1994)
Na plné hodnocení to nakonec není. Neuvěřitelně mi totiž vadí postava Rachel, možná to souvisí i s tím, že nemám moc rád Jennifer Aniston. Každopádně mě v seriálu hrozně s*** celá dějová linie vztahu Ross - Rachel. Poté co se rozešli si začali dělat naschvály a to mi vážně nepřišlo moc vtipné. A tam kde je Ross pořád roztomilý, se Rachel stále chová jako protivná nesympatická kráva. Závěr seriálu, kdy tito dva logicky nakonec skončí spolu, nemůžu scénaristům odpustit.// Navíc takto rozdílní lidé (nejen inteligenčně) by se spolu v reálném životě nikdy nepřátelili.
Simpsonovi (1989)
Teorie velkého třesku (2007)
Ztraceni (2004)
Hodnoceno po kompletních třech sériích. Víc jsem zatím neviděl. Je možné, že časem hodnocení změním.