Recenze (522)
Ententýky (2012) (seriál)
20 minut nevěryhodných hereckých výkonů stačilo.
Zapomenuté transporty do Lotyšska (2007)
Jak mám hodnotit Holocaust?
Janie Jones (2010)
Takový příjemný film, co nenadchne ani neurazí. 70%
Jmenuji se Sam (2001)
Dakota, Dakota, Dakota. V tomhle filmu jí naprosto miluju a ten příběh k tomu. Kontroverzní, dojemné.
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Když jsem film viděla poprvé, byla jsem naprosto unešená dialogy, příběhem, hereckými výkony. Napodruhé už to takové terno nebylo, přesto ale pro mě nejlepší Woody.
Zelená míle (1999)
Klasika! Perfektní příběh, perfektní herci, perfektní film. 100%
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
a já poprvé odešla z kina ...
Obchoďák (2012) (seriál)
České televizní seriály zabírající hlavní vysilájící čas tv nova či prima jsou obvykle s prominutím hodně velké sračky a tenhle jim nasadil korunu. Kdo se na to sakra může koukat?
Zásnuby na dobu neurčitou (2012)
Jason Segel ze sebe udělal ještě většího retarda než je normálně a nasadil tomuto filmu statut komedie. Vidět ho s vousy či uřízlým palcem byl opravdu vrchol mého dne. Né, počkat zapomněla jsem na ten fake orgasm. A mimochodem, co z tohoto inteligentního filmu plyne - it's easy to be in love in San Francisco!! 60%
Druhá šance (2012)
Dobré, nadprůmerně dobré, místy to však vyzní tak nějak obyčejně.