Recenze (136)
Volání netvora: Příběh života (2016)
Když trefíte film ve správnou chvíli, dá Vám to víc než si myslíte... Dobrá myšlenka, pěkně zpracováno... Ve velmi těžké chvíli jsem narazil na tento příběh a moc mi pomohl...
Avengers: Endgame (2019)
Velmi zdařilé zakončení jedné ságy!
Vetřelec: Covenant (2017)
za mne super! Ano, je to částečná vykrádačka předchozích dílů, ale na druhou stranu to pěkně zapadá do celkové ságy. pro milovníky je to "nutnost"!
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Krátce: Kdyby se mně někdo zeptal, jak bych si představoval film podle fantasy hry, bylo by to přesně takhle!
Malcolm X (1992)
Film? Skvělý!!! Denzel? Skvělý!!! Ale nechtějte po mně hodnotit ty "Islámské" názory... :-(
Teror na kolech (1987)
Pro hnidopichy, kteří si stěžují, že tanky nejsou jaké by měly být, tak se podívejte na jiné filmy z té doby. Vůbec si s tím hlavu nelámali. To až poslední dobou se snaží být hodně realističtí. Hvězdičky navíc za film podle knihy "Kola hrůzy" od Svena Hassela.
Lovci zločinců (2011) (seriál)
Seriál super, obsazení taktéž. Těšil jsem se na každý díl - až do doby, kdy dementní NOVA změnila kompletní dabing u třetí řady! Hnus humus kentus!!! Začnu od začátku v originále, abych si zvykl na původní zvuk.
Noc hrůzy (2011)
Bohužel to nezafungovalo. :-( Tento film by se ujal v 70. nebo 80. letech (asi jako film Žoldák: Legie zkázy), ale taková upíří horrorokomedie dnes nejede. Jediný světlý okamžik je Colin Farrell jako hlavní "vysávač", to mu sedí. :-)
Všemocný (2015) (seriál)
Po shlédnutí pilotu: Nedosahuje to plných kvalit filmu, ale dost se tomu blíží. Doufejme, že stejný náboj alespoň vydží. :-)
Galaxy Quest (1999)
Jakmile uvidíte tento film, již nebudete koukat na Star Trek stejnýma očima. Tato parodie vám totálně rozbije svět Trekies. :-D