Recenze (303)
Mr. & Mrs. Smith (2005)
No fakt nic moc. Ta "akční " scéna z obchoďáku je fakt ubohý pokus o ukončení filmu. Zajímavé bylo jen to, že se střetli manželé, tady námět. Jinak jsem film spíš protrpěl.
Experiment (2001)
Kdyby byl jiný konec, tak to bylo i na 5 hvězd. Takhle to pro mne nijak neskončilo a tak musím ubrat i hvězdy. Skutečným experimentem to bylo jen inspirováno. A hlavní myšlenka se tam úplně ztratila.
Tahle země není pro starý (2007)
Výborný film. Jen mi tam trochu neseděl příběh toho policajta. Nějak se to nepropojovalo s těmi sotaními. Pěkná byla přímost jednotlivých postav a děje. prostě to odsípalo.
Zoufalci (2009)
No celkem dobré. Jsem se i několikrát zasmál. Je jasné, že každý je nějaký Zoufalec, ale kdo u¨z nich byl největší těžko říct.
Z pekla štěstí (1999)
No nic moc. Ale co se týká pohádek Z.T. tak je to lepší než ty pozdější věci.
Monty Python a Svatý Grál (1975)
No s těžkým srdcem jsem dal 4 hvězdy, bylo by to spíš na 3. Ale to bych to musel vidět tak před 10 lety. to by se mi jistě líbilo víc. Takhle mi t přišlo trochu divné.
Fimfárum 2 (2006)
No nejvíc mi asi uvíznou hrbáči. To bylo asi nejlíp zpracované. Jinak je to důstojné pokračování jedničky.
Peklo s princeznou (2009)
Hodně příjemná pohádka. Myslím, že navazuje na takovou tu českou tradici a přidává něc navíc. Směs imaginárního pekla a pekla skutečného je fakt dobrý nápad.
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
No ve filmu mě zaujal jen jeden herecký výkon a sice postavy Lisbet. Jinak spíše podprůměr. Oceňuji celkem věrné zpracování knižní předlohy. Ta je samozřejmě o dost lepší než film.
Obvyklí podezřelí (1995)
No film hraje na pointu a ta je fakt dobrá. Jinak jsmeto viděl dabované a to mne fakt rušilo. Ani hereckévýkony mn emoc nepřesvědčili. Ale celkově jde o nadprůměrný film.