Recenze (270)
Nebezpečná krása (1998)
velmi kvalitny historicky film som spokojny videl som ho viackrat a urcite by som este chcel vidiet
Návštěvníci 2: V chodbách času (1998)
skro rovnako dobre ako prvy diel rovnako sa na nom bavim aj ked to pozeram po 30raz
Návštěvníci: Cesta do Ameriky (2001)
neuveritelne sklamanie, absolutne dohnojeny brak asi sa snazili sklbit prve dva diely, cudujem sa ze Reno tam nedmietol hrat
Návštěvníci (1993)
jedna z najlepsich komedii v historii ludstva aj prilahlych galaxii, pokažde ked to pozeram sa smejem stale viac
Návrat idiota (1999)
priemer jak delo
Návrat do Modré laguny (1991)
za tu Jovovich
Návrat do Cold Mountain (2003)
absolutne super, vynikajuce realisticke dielo, len by to chcelo viac krvi
Na kometě (1970)
super,škoda že sa taketo genialne diela už netočia
Na Hromnice o den více (1993)
bol som na tom dokonca v kine a nelutujem, jeden z naj. filmov Bill Murraya
Myšák Stuart Little (1999)
škoda že sa neda dat menej, zasluži si to