Recenze (40)
Panelák (2008) (seriál)
Tento seriál sledujem od samého začiatku.No však má dosť chýb ale to mi občas prekáža ale nie je to až tak aby som ho prestal sledovať.Zaujal ma už od začiatku.Niektorý herci ktorý v tomto seriály hrajú sú fakt dobrý.Scény sa tu nájdu i zábavne ale aj akčné.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Tento film je dosť dlhý ale ako som ho pozeral ani som si nevšimol a bol za mnou. Vykupenie z väznice Shawshank je výborný film ktorý si určite pozriem ešte mnoho krát.
Svět přírody (1983) (seriál)
Odporúčam je to výborný dokumentárny seriál a ak chcete si ho pozrieť je práve v predaji.
Nekecej a pádluj! (2004)
Výborný film veľmi veľa som sa nasmial na tomto vynikajúcom filme.
Svéráz národního rybolovu (1998)
Ja viem všetci hodnotia 4* alebo 5* ale ja som sa za celý film vôbec ale vôbec nezasmial.A tak som sa rozhodoval že či dám odpad! alebo 1*.
Zelená míle (1999)
Výborný film je to ten najlepší film roku 2010 a aj určite nim zostane niektoré scény boli dosť kruté, asi môj naj film.
Blázinec na koleji (2003)
Keď som tento film vydeľ hneď som si pomyslel to bude hlúposť ale opak bol to celkom dobre ale niekoľko chyb to malo.
Věřte, nevěřte (2002) (TV film)
ked som si tento film pozrel že je to v čiernom a má to 29% tak to musí byť kravina ale nebola.Bola to celkom priamerná komedia o známom Santa Clausovi ktorého zavrely do basi.
Čo na to Mojsejovci? (2007) (pořad)
Debilina aj s celími Mojsejovcami nikdy som týchto ľudí nemal rád.A tato Talk-show ich len viac strapnila.Ich názori nikoho nezaujimali a ani nebudú zaujmat.
Drišľakoviny (2003) (pořad)
Raz za jednú časť sa zasmejem nič viac inač je to blbosť.