Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Drama
  • Animovaný
  • Akční
  • Rodinný

Oblíbené filmy (9)

Věčný svit neposkvrněné mysli

Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)

Tohle se musí vidět víckrát. Jeden z mála filmů, který je potřeba vstřebávat a nasávat opravdu do morku kostí. Jsem ráda, že jsem ho nikdy neviděla v kině, na takový silný zážitky potřebuju být sama. Perfektní- nebojím se říct i- geniální scénář, citlivá režie a skvělé obsazení z tohoto počinu udělali skvost, který se za pár let vyšphal na vrchol mého žebříčku top filmů.

Narušení

Narušení (1999)

Winona a Angelina a jejich depresivní suicidální emo koncert na plátně. Jeden z mých nejoblíbenějších.

Čas

Čas (2006)

Skvělé prolínání reality s doprovodem spousty flashbekců. V podstatě je to film o velké lásce a o tom, kam až daleko je člověk ochoten pro tu lásku zajít. Trochu náročnejší film, ale na mě rozhodně zapůsobil.

Hodiny

Hodiny (2002)

3 ženy, 3 období, 3 příběhy, jeden výborný a mimořádně citlivý film plný nádherných obrazů film. Skvělý Ed Harris, který Meryl dělá skutečně důstojné garde. Osobně se mi ale nejvíc líbila Nicole jako Virginie. Přesně takhle jsem si tuto vynikající spisovatelku zmítající se v depresi představovala.

Apocalypto

Apocalypto (2006)

Za tohle musíte Gibsona buď nenávidět, nebo milovat. Faktem je, že na tohle jsem si zašla do kina. Vzala mě tam máma. Nevím, jestli to byl její záměr, nicméně dneska mi krev ve filmech vadí mnohem míň. Originálním jazykem, scenérií, realističností a maskami (bodytunning foreva!) v kontrastu s mrtvými těly jsem byla okouzlena natolik, že se mi po východu z kinosálu férově klepala kolena. Gibson dokáže paráda podchytit atmosféru a nechá ve vás bublat krev. Narozdíl od některých jiných "intelektuálů" (či spíše věčným Melových kritiků) rozhodně nesouhlasím s tím, že brutalita je ve filmu záměrná a nadsazená. Není. Jestli jsem něco Gibsonovi v celém filmu věřila, tak to, že diváka v tomhle nešidí a neukazuje mu litry krve a bijící srdce prvoplánově- ale protože to tak bylo. A proto to tak v tomhle filmu je. Za tohle všechno jsem ochotná Melovi odpustit i ten heroický konec a´la Superman. Jsem nadšená pokaždé, když ten film vidím a nikdy se nemůžu na tu rozmanitost vynadívat.

Na pokraji slávy

Na pokraji slávy (2000)

Nádherný film ze 70´s a období Glam rocku. Kate Hudson do téhle role vyloženě sedla, celé je to takové milé, vtipné, letní, povrchní a krásné. Patnáctiletý novinář objevuje zákulisí rocku a přesto se to obejde bez hnusnu některých rádobysyrových filmů o slávě. A když už nic, zaručeně vás pobaví Frances McDormand coby matka, ve které zaručeně poznáte i tu svoji .)) // Bonus: má to i skvělý soundtrack.

Mluv s ní

Mluv s ní (2002)

Nádherný film především o lásce, o čekání, o naději, o beznaději. Výborné herecké výkony a obrovské spektrum emocí, které se mění s každým záběrem. Almodovar natočil veskrze lidský film o opouštění milovaného a je fakt, že je hodně těžký u takovýho filmu nebrečet. Brečela jsem. A brečím pokaždé, když si ho pouštím, protože...tenhle film je třeba především vnímat a protagonisty chápat, vcítit se do nich. Filmová nádhera v každém záběru, co nutně proboří i šutr u cesty.