Recenze (105)
Bright (2017)
What point was Wards (Will Smith) wife and daughter to put in movie?
Immortal (2019)
Takovy film k nicemu, jen shlednout a nakonec nevite vo co vlastne slo
Rychle a zběsile 8 (2017)
Only good thing about this movie is Charlize Theron and Statham fighting with baby in car seat.
Final Weapon (2010)
Jedina dobra vec na tomto kratkometraznim snimku je Michael Woods a jeho comeback na platno.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Is Lex Luthor a JOKER???
Temný rytíř povstal (2012)
Nevim nevim ale nebavi to jak predminuly dil.... Harry Potter byl zabavnejsi ..
Vyměřený čas (2011)
nechapu proc tenhle film je tak dobre ohodnoceny protoze pro me to byla jen ztrata casu. Herci jsou nesympaticti a pribeh je stupidni. Opravdu to nestoji za to.
Tintinova dobrodružství (2011)
Kdyby to nebyl Spielberguv film tak bych aji uvazoval o 4 hvezdach ale tenhle chlapek dokaze delat lepsi filmy(nebo uz ne????????)
LX Forty (2009)
uz sem videl i lepsi reklamu na aerolinky nez tuhle...
Torro. Torro. Torro! (1981)
Tohle mel byt prequel pro Transformers nebo co?