Oblíbené filmy (10)
Bota jménem Melichar (1983)
Mé dětství! Přesně takhle to vypadalo na mojí základce.
S čerty nejsou žerty (1984)
Bezkonkurenční klenot mezi pohádkami! Netřeba psát víc.
Forrest Gump (1994)
Maminka mi vždycky říkala, že život je jako bonboniéra... Pro hlupáka každý hloupý!... Ukázka, že i člověk s LMD může něco velkého dokázat. Skvost mezi filmy.
Střihoruký Edward (1990)
Pro mě dokonalá "pohádka" s nepopsatelným kouzlem! Taky jsem chtěla, aby mi Johnny propíchnul postel.
Příliš dlouhé zásnuby (2004)
Smutné a krásné zároveň. Naděje skutečně umírá poslední...
Interview s upírem (1994)
Pitt, Cruise a Banderas - tři upíři, kvůli kterým bych se taky stala "skoro" nesmrtelnou. Hezky natočený příběh a poutavý děj, při kterém mám vždy mrazení v zádech.
Legenda o vášni (1994)
Souboj dvou bratrů o jednu dívku. Rozumem bych fandila Aidanu Quinnovi, ale srdcem bezpochyby Bradu Pittovi. Je tam tak neskutečně živočišný jako nikde. Úžasné herecké výkony - hlavně Hopkins a Pitt, podmanivá hudba, krásná příroda a jeden smutný příběh lásky.
Spáči (1996)
Celý film jsem fandila vrahům, ty vězeňský dozorci, v čele s úchylným a bezcitným dobře zahraným tyranem Kevinem Baconem, si smrt zasloužili! Snímek, který se jen tak nevymaže z paměti.
Nebezpečné známosti (1988)
Je to silnější než já! Výborní a známí herci, nádherné kostýmy, krásný příběh a celkově vynikající film.
Jezinky a bezinky (1944)
Úžasné herecké výkony, krásné prostředí, humor a mord ruku v ruce a parádní stará komedie bleskově odsejpá. Nedá se tomu nic vytknout!