Oblíbené filmy (10)
Temný rytíř (2008)
Lásky čas (2013)
Jádro (2003)
Hanebný pancharti (2009)
Takže co to tu dnes máme? Apačové v čele s Pittem zabíjejí nácky, nasraná francouzska vrací úder, a geniální Lovec židů s posláním v dávno okupované Francii. Tomu říkám nářez!
Matrix (1999)
V Bruggách (2008)
V životě chci navštívit spoustu míst: Chci se procházet Central Parkem, chci projet Nový Zéland křížem krážem, chci vidět Tokyo z ptačí perspektivy a taky - Chci do těch zasranejch Brugg!
Final Fantasy VII: Advent Children (2005)
Hru jsem nikdy nehrála, o ději FF7 jsem nikdy předtím neslyšela, a přesto na mě tento film udělal obrovský dojem. Krásná vizuální práce, nikdy předtím jsem neviděla tak reálnou, přirozenou animaci. A klobouk dolů před japončíky za originální příběh a celkem sympatické charaktery (Reno je borec!). Amíci by si z nich občas měli vzít příklad, hodit ego na věšák a vzít si nějakou jejich radu k srdci...