Poslední recenze (24)
Fáma (2000)
Ušlo to i napodruhé po pár letech. Ale ten konec je... no prostě něco takového se dalo čekat. Proč tam tvůrci nešoupli nějaký opravdu drsný noir???
Loď duchů (2002)
Je to sice v podstatě hovadina, ale já jsem se nenudil ani, když jsem na tenhle filmík náhodou narazil v TV už celkem potřetí... tak proto ty tři hvězdičky. Jjasně, je to odhadnutelné od začátku do konce, ale minimálně jeden úsek miluju: tu scénu, kdy se flashbackově ukáže, co se na lodi odehrálo. Brilantně natočeno, skvělá hudba, mrazí z toho v zádech. kdykoli tenhle film někde zahlédnu, na ten flashback si počkám!
Jerry Maguire (1996)
Napoprvé jsem dal pět hvězdiček, ale z odstupem času jsem se k Jerrymu nachomýtnul znovu a byl jsem nemile překvapen: chvilkama jsem se dost nudil... Po novu tedy 80 %, i tak ale musím vyzdvihnout Cruise, který tady hraje jako o život, a zajímavý námět, který může na pohled působit banálně, ale Crowe se ho ujal realisticky. Nejlepší scéna: Jerry jede v autě, kariéra agenta sportovních super hvězd se mu každou minutou nezadržitelně víc a víc hroutí, a on ladí rádio tak dlouho, až si zazpívá s Tomem Pettym Free Falling. Velmi dojemná, velmi silná...