Recenze (1 079)
Hledám Susan. Zn.: Zoufale (1985)
Místy cool, místy průměr. Prostě misty. [Ponrepo]
Sestry z kouřové sauny (2023)
Spirituální úroveň to má, ale kvůli monotónnosti už těch 90 minut stopáže je dost na hraně, že to začíná nudit. [kino Světozor]
Argylle: Tajný agent (2024)
Expozice vypadá slibně, ale pak se film začne ztrácet ve vlastní snaze se co nejoriginálněji zašifrovat, až se mi začalo chtít odejít z kina pryč... Informace za zašifrováním fajn, ale nějak tvůrci zapomněli, že i ta zašifrovaná vrstva by měla být aspoň trochu zábavná až do konce. PS: Skutečný špion by použil Linux a rozhodně by necitoval Jobse v kontextu hackování. [ČSFD projekce, Černý Most]
Prosím o slovo (1975)
Asi prvních deset minut vypadalo zajímavě, pak mě sled několika zcela nezajímavých dialogů absolutně nezajímavých postav donutil v necelé polovině filmu opustit kino. [Ponrepo, 35 mm]
Tání (2023)
Hodně brutální. [kino Pilotů minisál]
Dým bramborové natě (1976)
Neurazí, ale ani nenadchne.
Chudáčci (2023)
Jako vědecká lékařská, sociální či psychologická dokumentární studie by to bylo naprosto geniální. Jako hraný film je to ale celkem solidní nuda... Nejasné časové umístění spolu s nereálně působícími lokacemi poškozuje jakoukoliv transformativní účinnost díla v naší časoprostorové realitě a stává se jen shlukem poloprázdných fantaskních obrazů tvářících se velice hluboce, aby snobská akademická obec zatleskala, poplácala se po ramenou a dala sošky. Výkon Emmy Stone je sice slušný, ale zejména v první půlhodině působí její postava nikoli dětsky nevinně a neznale, ale spíše otravně a nelidsky retardovaně, což dost poškozuje uvěřitelnost postavy i v zajímavější druhé polovině filmu. Radikální upřímnost nade vše, ale Střihoruký Edward byl jako film výrazně zábavnější, lidštější a výtvarně poutavější. [ČSFD projekce, Černý Most]
Albert (1985) (TV film)
Takovej Vláčilův komorní Amadeus s Vodkou. [Ponrepo, televizní kopie]
Adelheid (1969)
Jako s pár herci a převážně na jedné lokalitě hezky sehraný, ale kdo se na ty válečný neromantiky má s nadšením koukat přes hodinu a půl? Ve zkratce: "Á dala hejt" [Ponrepo]
Tři mušketýři: Milady (2023)
Jedinou koukatelnou postavu z 1. dílu tam skoro nedaj a při první příležitosti ji ještě víceméně úplně zbytečně odkrouhnou! Jděte do háje! [kino Světozor]