Recenze (495)
Veľký rešpekt (2008)
Respect :D
Hranice ovládání (2009)
Neznášam dobre takéto bezduché alternatívne projekty. Bééééééééééé :(
Vánoční koleda (2009)
No, dalo sa to pozrieť, ale nesplnilo to moje očakávania. Po stránke animácií a grafiky je to super, po stránke obsahovej je to slabota. Aspoň nejaké vtipné rozhovory som očakával...
Zrození naděje (2009)
Na nízkorozpočtový film to bolo veľmi dobré. Len tak ďalej. :D
Spawn (1997)
Ako teenager som tento film neveľmi pochopil, preto som si ho stiahol teraz a musím povedať, že o nič extra nejde. Efekty ujdú, príbeh je otrepaný, film nudný...
Únos vlaku 1 2 3 (2009)
Vcelku dobrý film, ale stále tomu niečo chýba... :D
Tma (2005)
Tak takéto kraviny fakt nemusím...
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Strááášna nuda a hlúposť zároveň...
Pomsta ze záhrobí (2008) (TV film)
Žiaľ, tento film je hlúposťou od začiatku do konca na ktorú by som vedel za 10 minút vymyslieť paródiu. Najdebilnejší je koniec...
Počátek (2010)
Mňa tento film nijak zvlášť neoslovil, trojúrovňový sen, nevysvetlené veci, filmu chýba indukcia a dedukcia...