Poslední recenze (130)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Obléknu si své nejlepší kalhoty, co jsem nosil před patnácti lety, k tomu triko, co jsem dostal k 15. narozeninám a budu si říkal jakej jsem frajer..... při tom budu akorát za pěknýho trapáka.... ti co žrali starý SW, zejména IV, V a VI díl ví, o čem mluvím.... Scénáristy bych za tenhle paskvil pověsil za koule do průvanu.... klávesovou zkratku CTRL+C a CTRL+V mají zmáklou dokonale......
Osm hrozných (2015)
Je to jak když se těšíte na dlouhý výlet a naplánujete si to na čtvrtou hodinu odpoledne.... zácpa jako prase.... než se dostanete tam kam jste chtěli, chvilku to trvá.... a pak se vás ta mdlá nálada chvilku drží.... Tim Roth a Michael Madsen (+ další) téměř celý film v jedné místnosti pod taktovkou QT... že vám to připomíná spíše Gaunery jak Djanga? A máte pravdu.... víc než kolty proklatě nízko čekejte překvápko "kdo, co, jak a proč...?!". Metráž tak o půl hodiny delší, než by měla a asi jeden z mála filmů, který, i když je dobrý, bych si dal klidně i doma v obýváku jak v kině. Není to TOP od QT ale i tak 4/5 (možná z malé protekce)
Svět podle Garpa (1982)
Po přečtení knihy, která mne nijak zvlášť neoslovila, mi toto přišlo mnohem svěžejší a zábavnější.....