Poslední recenze (29)
Terapie láskou (2012)
No tak já nevím. Trochu divné, rozhodně jsem se nesmál, asi romantické, ale jinak pěkně hloupé. Film, který bych znovu vidět nemusel.
Sněhurka a lovec (2012)
Hlavní hrdinka se evidentně nedokáže odpoutat od svého filmu stmívání a celou dobu hraje tak jakoby čekala záchranu od Edvarda. nicméně film je koukatelný i když občas dost nudný, rozhodně nečekejte že akce bude střídat akci, ale pokud akce přijde je to pěkné. Jinak děj je dost čitelný a ve výsledku se nedozvíte, kdo je oním princem, protože se tam opět vytvoří takový podivný trojuhelník, mezi Sněhurkou, opileckým lovcem, kterému zabili manželku a prince, který je již asi odnarození bezmězně zamilolovaný do sněhurky. No a trpaslíci jsou pěkný drsňáci.
Temné stíny (2012)
Tak jako film a celý děj by si film zasloužil hvězdičky asi tři, ale přeci jen Depp tomu tu čtvrtou dodá. Burtonovi filmy jsem nikdy moc nemiloval, ale na druhou stranu je nikdy nevynechám. No a temné stíny? Občas pokus o vtip chvílemi nuda, jasný Timův rukopis. Film jako takový se mi líbil, jen občas jsem koukl na hodinky, jestli už přeci jen nebude konec.