Poslední recenze (233)
Čarodějnice školou povinné (1998) (seriál)
U mě je to hlavně nostalgie z dětství. Dívat se na to poprvé jako dospělý divák, asi bych byla kritičtější. Absolutně nevhodné pro náročného diváka, ostatně ani nechápu, proč by takový koukal na seriál tohoto typu. Jsou to jednotlivé jednohubky pro děti (asi spíš slečny) a okem takové diváka je to naprosto ok.
Tři přání pro Popelku (2021)
Kdyby to stálo samo o sobě, možná bych nebyla tak přísná, přestože většinu filmu jsem co chvíli hleděla ke stropu a trpěla pocitem trapnosti. Ale je to remake, čili nelze nesrovnávat. Co na původním filmu všichni milují? Sympatické herce, nádhernou hudbu, vtip a lehkost, nápaditost, fajn dialogy, kostýmy... Co tato verze nemá? Viz předchozí věta. Herci opravdu nic moc, všichni do jednoho působí amatérsky. Hudba velmi zapomenutelná, žádný motiv. Vtip? Zaznamenala jsem jen nějaké pokusy v duchu moderních crazy komedií. Lehkost a přirozenost tedy absolutně ne. Scény s macechou jsou příliš zlověstné, začátek zase tragický, zbytek je buď hloupý nebo trapný. A je tedy pravda, že jsem sledovala český dabing, ale to co tam postavy vypouští z pusy je čirá šílenost. (A proč, proč proboha musí v české verzi opět homosexuální postavy mluvit parodicky přitepleným hlasem.) A co tedy tato pohádka nabízí? Krásné záběry krajiny. Ušmudlanou tvář hlavní hrdinky. Pak dlouho nic. Jo, asi si přijdou na své nějací fetišisti, kteří milují, když na ně opravdu, ale opravdu hodně a dlouho zírá sova. Která mimochodem dost hnusně animovaně mrká. A extra bonus, co opravdu nikde jinde neuvidíte - HOLUBY PŘEBÍRAJÍCÍ FLITRY!
České Vánoce (2022) (TV film)
Pěkné a zajímavé. Škoda jen stopáže, docela bych uvítala větší hloubku a víc detailů. A mínus tedy taky za to, že je do dokumentu vsunuto vaření...
Poslední deníček (15)
Superhero Marvel Marathon (MCU)
2008 - Iron Man
2010 - Iron Man 2
2011 - Thor
- Captain America: The First Avenger
2012 - Avengers
2013 - Iron Man 3
2014 - Captain America: The Winter Soldier
2015 - Avengers: Age of Ultron
- Ant-Man
2016 - Captain America: Civil War
2017 - Guardians of the Galaxy Vol. 2
2018 - Black Panther
- Avengers: Infinity War (part 1/2)
2019 - Captain Marvel
- Avengers: Endgame (part 2/2)
------------------------------------------------------------
2021 - Black Widow
- Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
2022 - Black Panther 2
- Doctor Strange in the Multiverse of Madness
2023 - Guardians of the Galaxy Vol. 3
- Deadpool
- Blade
- X-men