Recenze (46)
Amadeus (1984)
Silný filmový zážitek. Pro mě se tento film stal branou do vážné muziky. Už to pro mě není jen nějaké skřípání na housle a melodie vycházející z piana a dalších hudebních nástrojů. Je to hudební zážitek a člověk k tomu musí postupně dospět a mentálně vyzrát.
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Velmi emočně nabitý snímek, který se vyvíjí velmi nevinně.
Alf (1986) (seriál)
Vtipný kamarád, už jako malý kluk jsem ho žral :D
Lidice (2011)
Kus naší historie. Hodně emočně nabitý film, který nenechá jen tak někoho chladným.
Obhájce (2011)
Na jaké straně je? Stojí si za svým a jde tvrdě za pravdou. Nebojí se obhájit zločince a nevinné posílá do vězení, nebo na trest smrti. Skvělý kousek o tom, co z poctivého člověka, kterého baví práce, dokáže systém.
Na dotek (2004)
Zajímavý film co tím chtěl asi ,,básník" říci? Chvíle filmu velmi reálné, chvíli až neskutečné. Přesto příjemné chvilky s top špičkou americké scény. Konečná myšlenka a závěr překvapující,,ale něco mi tam chybělo, proto 4*.
Terapie - Série 1 (2011) (série)
Terapie v hlavní roli s představitelm Karlem Rodenem, který hraje Rogeriánsky orientovaného terapeuta. Předloha podle americké série In treatment, který byl o něco zdařilejší. I tak skvělý seriál. Konečně lidé mohou vidět, jak pracuje psychoterapeut a že dokáže pomoct mnoha lidem s jejich problémy aneb destigmatizace jejich práce.
Leon (1994)
Okouzlujíci Natalie Portman a nemilosrdný Jean Reno, který v sobě objeví lásku a cit pro malou dívku. Jeho zabijácké činy jdou stranou, láska a přátelství má přednost.
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Skvěle jsem se bavil, příběh sice ohraný a známý, ale herci tomu dodali švih a grády. Na odlehčení a večery s drahou polovičkou ideální. :-)
Lost Highway (1997)
Klasický Lynch! Kdo to pochopí, zaslouží metál!! Když už jsem si říkal: ,,jo, chápu to, to je on, to je ona" a prdlajs, zase to zamotal, že vím velké kulové. No nic, tak to zkusím příště ještě jednou.