Recenze (38)
Past (2020) (TV film)
Humusáckost českejch hereckejch a režiserskejch nymandu našla další dno.. sterilní šosácké dílo vypnuto s totálním znechucením při hereckém týrání dítěte...malýho kluka... jestli to neumíte dělat jinak, tak se na to vyserte... TO VY JSTE ODPAD!!
Veterán (2020) (TV film)
Parádní konec s tím šustením písku..
Vysoká hra (2020) (TV film)
Kniha výborná, film se nepovedl. Chaotické, zkratkovité. Nedobře odvedená práce..
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Od první do čtvrté série parádní napínavá a realistická podívaná (čtvrtá série ač bez hlavního hrdiny snad ze všech nejlepší). O páté sérii škoda mluvit, naivní a tuctová, jen do počtu. 1. série: 80%, 2. série: 100%, 3. série: 80%, 4.série: 100%, 5. série: 40%
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
oh no...
Interstellar (2014)
VYKAŠLETE SE NA VŠECHNY ŠPATNÝ NEBO VYCHVALUJÍCÍ KOMENTY A BĚŽTE NA TO DO KINA! Já na to šel jako největší škarohlíd připravenej na všechno, ale Nolan mě vyškolil takovým způsobem, že jsem to fakt nečekal (viz moje dvě hvězdy pro jeho poslední počin Temný rytíř povstal). Tohle je ale parádní film. Žádný nelogičnosti, trapný nebo dokonce zbytečný scény. Nic takového. Jen emoce. Jen čistá esence příběhu. A myšlenky. Fakt nádhera.
Hostitel (2013)
Bože..já jsem romantik... ;-)
Zatímco spíš (2011)
Zlý film. Ale po všech stránkách dobře udělaný, proto udržel moji pozornost od začátku do konce. Film vyprávěný chladnokrevným asociálem, bez záblesku světla na konci tunelu, takže se v něm nemám čeho chytit. Takové filmy podle mě nemají vůbec žádný smysl svého vzniku, snad jen jako návod pro další ústavně neléčené magory.
Temný rytíř povstal (2012)
...a na csfd znovu a naplno zavládl "ovečkoidní" syndrom .. ..UFF, TO JE ALE SLABOTA PANE NOLAN! :(... Na to, že to má rok vzniku 2012 je to prostě slabý. Za ty nelogičnosti, špatné herecké výkony, průměrný scénář a střih nejde dát ani tři hvězdy. .. Jmenovitě k hercům: celkově podprůměrná Marion, ke konci se na ni nedá ani koukat, při scéně její smrti je vyloženě k smíchu. Pro Michaela Cainea špatně napsané repliky, to samé i v minulých dílech zde z jeho úst už na mě nefunguje, opět chvílemi skoro až k smíchu. Scénář pro hlavního hrdinu Balea je také nepřívětivý, střihačsky zmatené ježdění s bombou, pobíhání Levitta a Oldmana z místa na místo. Šíleně lacině vypadají bojové pasáže, a o patosu a nepodařené interpolaci do dnešních problémů s terorismem ani nemluvě. Jedině snad pro hubenou Anne Hathaway a Morgana Freemana scénář i jejich výkon v pohodě. V polovině filmu cca na 30 minut přichází slušnější pasáž se slibným tempem, ale na takový film je to málo.
Následky lásky (2004)
Mnoho povyku pro nic! :D