Recenze (55)
Ještěr (2023)
Děj i zpracování bez nápadu. Klišé a nezábavný konec bez alespoň trochu uspokojivého čehokoli.
Avatar: The Way of Water (2022)
Svěklé řemeslo
Spider-Man: Bez domova (2021)
Už prosím přestat prznit … tahle generace marvel je nedivatelna
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Naprosté utrpení…. Dát prvnímu dílu 5 a druhému odpad.. to se mě ještě nestalo
Smrt na Nilu (2022)
Nejnudnější zpracování co bylo natočeno
Batman (2022)
Strašné hovno
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Kdyby se mě někdo zeptal o čem to bylo. Minutu po shlednutí mu to nejsem schopný říct. Maximálně že to bylo o ničem.
Pěstírna (2017) (seriál)
:D ja ani nevim co k tomu napsat vic nez, ze sem se tak nudil az me to bolelo :D
Domácí péče (2015)
nebýt Bolka ... bylo by moje hodnocení ještě o hvězdu míň
V hlavě (2015)
Obrovské zklamání .... ten nápad měl tak obrovsky potenciál a je velká škoda jak s ním bylo naloženo ...