Recenze (3 171)
For All Mankind - Brazílie (2024) (epizoda)
Díl by spíš taková rutina, navíc ten závěr byl těžce překvapivý...
For All Mankind - Perestrojka (2024) (epizoda)
Závěr nebyl zlý, jeden z těch lepší dílů série. Akorát tu bylo dost logických nesmyslů. O tom žádná.
K poctě zbraň! - Jankov 1645 (2024) (epizoda)
Asi zatím nejlepší díl. Což mě potěšilo, protože Jankov.
K poctě zbraň! - Kolín 1757 (2024) (epizoda)
Podobná úroveň jako u prvního dílu. Prostě nic moc, tenhle cyklus se úplně nedaří.
K poctě zbraň! - Lipjagy 1918 (2024) (epizoda)
Stále stejná formát. Ale přidám * za účast známého.
K poctě zbraň! - 1866 (2024) (epizoda)
Zase se to drží toho za mě zvláštního zpracování, které bylo v předchozích dílech. Nemůžu se s tím nějak srovnat...
K poctě zbraň! - 1938 (2024) (epizoda)
Z prvního dílu je patrné, že velkým průšvihem dokumentárního cyklu je průvodkyně. Navíc možná mohlo být lepší zasazení do kontextu. Ještě, že to nebylo delší...
Problém tří těles - Ničitel světů (2024) (epizoda)
Nevím proč, ale nějak se necítím být více nadchnut tímto dílem. Mám pocit, že se nic zvláštního nestalo. Teď jde o to, jestli si pustit další část. Protože to by pak znamenalo, že bych to asi dokoukal... Ale spíš z povinnosti.
Problém tří těles - Odpočet (2024) (epizoda)
Celou dobu to bylo takové vláčné a až na konci přišel zajímavý moment. Nevím, co si o tom myslet, asi se člověk bude muset podívat dál, co z toho bude, jinak si nedovedu vytvořit kloudný názor. Jenže když mě to nebude brát, tak toho spíš nechám.
Problém tří těles - Rudé pobřeží (2024) (epizoda)
Oproti prvnímu dílu je to lepší, rozhodně to má moji pozornost, abych pokračoval třetím dílem.