Recenze (3 178)
1670 - Sněmík (2023) (epizoda)
Začátek dílu mi přišel lepší, docela dost mě bavil. Pak to trochu kleslo, nicméně kvalita tam je a doufám v další díly.
For All Mankind - Leningrad (2023) (epizoda)
Předvídatelný děj. Jen čekám, kdo odstřelí Eda a Margo.
For All Mankind - Zlatovláska (2023) (epizoda)
Asteroid to konečně nakopl, ale pořád se nemůžu zbavit pachuti...
For All Mankind - Rozhádaný dům (2023) (epizoda)
Pořád mám z toho takový zvláštní pocit. Něco je tam celou dobu prostě špatně. Buď to tvůrci neumí předat další generaci herců nebo ta nový stojí za nic...
For All Mankind - Medvědí objetí (2023) (epizoda)
Třetí řada se zatím nějak plácá. Je to samá politika, žádné posouvání hranic ve vesmíru.
For All Mankind - Přejeme hezký sol (2023) (epizoda)
Opravili jsme satelit a v Rusku se zatýká. To jako vážně byly řešeny tyto věci jednu epizodu?
For All Mankind - Glasnosť (2023) (epizoda)
Nějaký nadšený nejsem, příběh pokračuje plynuje dál. Ano, máme zajímavou událost na začátku, ale nic co by věštilo spektákl.
Starověký Egypt: Kroniky říše (2022) (seriál)
Za mě dobře zpracované téma posmrtného života ve starém Egyptě.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
V pokračování je očividná snaha překonat jedničku. Nejméně tím, že přidám pokud možno co nejvíce zajímavých dimenzí. Navíc to rozdělení do dvou částí u mě úplně nefunguje. V tuhle chvíli jsem se docela naštval. Ale animace a příběh fungují docela dobře, tady jsem byl určitě spokojený.
Až zařve lev (2022)
Nápad dialogu Přemysla Otakara II. a Odorika z Pordenone nebyl špatný nápad, ale celkově to nebyl zázrak. Navíc z toho mám dojem, že kdo o tématu už něco neví, tak se musí nutně ztrácet. Prostě to chtělo dost dotáhnout.