Recenze (51)
Appaloosa (2008)
Brilantne natoceny oldschool western, tak, ako to mam rad. Harris si strihol vysnenu rolu, Mortensen valcuje tak ako vzdy. A vsetci, co dali pod 2 nech si vyseru oko a kukaju prijebanu superstar alebo nieco na podobnej kvalitativnej urovni, Ed to naozaj netocil pre pubertakov, chcel len vzdat hold milovnikom zanru - co sa mu na 100% podarilo. Davam 4 brokovnice z 5 :)
Fighter (2010)
Marky tomuto projektu veril hodne dlho a urobil velmi dobre. A jasne, ze mi to pripomenulo prveho Rockyho. Lebo sa to cele toci okolo boxu, no pritom je to vztahovka a uzasne zdokumentovany pribeh dalsieho Nobodyho, ktory zatal zuby, narobil si doma/v palici poradek a dospel. Uzasny polodokumentarny styl, familia na zastrelenie, frajerka na zjedenie a Balea som naposledy takto hltal v Machinistovi, ale tu je rovnako uzasny :) Ak uz za toto nedostane Oscara, tak chcem fakt VIDIET kto.
Fontána (2006)
Jooo Aronofsky. Ten k nam priletel z inej galaxie. Ten ked pusti do eteru film, tak je vhodne otvorit flasku niecoho silnejsieho. Zo vsetkych jeho filmov ma Fontana zatial zastrelila najviac - krat: ano, videl som aj Labut a Natalie je moja neohrozitelna bohyna. Fakt nechcem nahliadnut do Darrenovho mozgu - alebo hej :)
Sociální síť (2010)
Ked som sa dopocul, ze je v plane film o FB, presiel som to bez zaujmu, koho uz by len taka blbost mohla zaujimat. Ale potom oznamili, ze to toci Fincher ( toho ja moozem :) a lepsie ako POMO by som to opisat naozaj nedokazal, ani keby ste mi na to dali mesiac a miliardu dolarov k tomu :)
TRON: Legacy 3D (2010)
Za 4. Mozno z nostalgie. Mozno kvoli Jeffovi. Mozno kvoli Hedlundovi. Urcite kvoli Olivii :) Mozno kvoli vizualu. Nastopro kvoli Daft Punku ( inac ich fakt nemusim :) Jo jo, pre mna za 4.
Panna nebo orel (2010)
Priznavam, velmo som sa tesil, lebo je tam Emma :) Tato dievka mi ukradla srdce uz v Zombielande a pokial nestlstne, budem ju milovat na veky vekov :D Film plynie bezproblemovo od zaciatku do konca, su tam pekni ludia, dobra muzicka a kazda scena so Stanley Tuccim je bozska.
Expendables: Postradatelní (2010)
What's his fucking problem ? He wants to be a president. :)))) Skapal som :) Pre vsetkych s datumom narodenia 70- 85 absolutna chutovecka.
Machete (2010)
Tak Danny konecne dostal film, aky si zasluzi. A za odmenu mohol prefiknut Albu :) Squely casting, krv strieka hore-dole, ma to DEJ !!! Skoda, ze Don Johnson nedostal viac priestoru. Ale ma to gule aj stavu, cize za 4 :)
Resident Evil: Afterlife (2010)
OMG :( Andersona skuknem hocikedy, ale toto bolo veeelikaaanske sklamanie. Prepalene, trapne, v strede nuda a Scofield trapny az po povalu (aspon mu zaspinili xicht v style Ramba, aby nebol taky sladky :) Mila skareda ako vzdy a hlavny (akoze stylovo cool) zaporak nosi slnecne bryle este aj do postele. No otras. Do 15 rokov max. Lebo ked sa zacali otvarat dobermanom hlavy a zlemu nesmrtelnemu ujovi z papule zacali vytrcat chobotnicky, mal som co robit, aby som vobec dopozeral. Jednoznacne najslabsi diel. Ale zarobil, takze huraaa na 5-ku :)
Jak vycvičit draka (2010)
Videl som vsetko od Pixaru, Dreamworks, Universalu a co ja viem od koho este a jediny Nemo je pre mna hodny zapamatania. Ale po tomto uzasnom filmiku sa prvy krat neviem dockat pokracovania. Powellov soundtrack to vyhnal do 5-hviezdickovych vysin. Jednoznacne najlepsi animak, aky kedy vznikol.