Poslední recenze (29)
Vyproštění 2 (2023)
Akce, akce, akce. Nic víc. Příběh prostý a Chris je nový John Wick, který né a né zemřít. Holt budeme si muset počkat na Extraction 4, až přijde zlom. Za mě průměr, ale kdo má rád lítající auta, hromadu výbuchů a skoro žádný děj, tak si přijde na své.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Pro mne jednoznačné zklamání. Vůbec netuším co ostatní lidi viděli. Z temné atmosféry minulých dílů nezbylo vůbec nic. Vtipné hlášky typu-přes tu masku ti jde špatně rozumět a další podobné... Vůbec nevím co tam dělali. Nakonec jsem však přetrpěl až do konce. Být mi 14 nebo 15, bude to pro mě super film, v tomto případě ne!!!
V zajetí démonů (2013)
Peckoidní film, u kterého jsem se bál od začátku do konce. Byl jsem rád, že celková atmosféra byla nebývale potemnělá až děsivá. Díky Wanovi jsem si odvykl dostávat hororové scény po malých dávkách, ale buší to do mě celý film, kdy tedy neukápne moc krve, ale napětí je furt stálé a obrovské, že jsem se bál jít na záchod - co kdyby.