Recenze (251)
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Jsem hodně velký HP fanoušek... Ta jedna * je za Eddieho...
Padesát odstínů šedi (2015)
Tak tohle bylo vyloženě špatně natočené. Kniha samozřejmě není veledílo, ale bavila mě od první stránky až do poslední. To samé jsem očekávala i u filmu - že se především tak nějak fajn pobavím. Ale je to vážně šeď a nuda, špatný výběr toporných herců, nezáživnost...
Malé královny krásy (2009) (pořad)
Vážně se mi z tohoto pořadu chce zvracet..
Kdo přežije - Samoa (2009) (série)
Spoiler! Vítěz je katastrofa...absolutně nechápu, proč vyhrál ten, kdo vyhrál.
Bídníci (2012)
Bohužel jen za 3*. Příběh Bídníků mám hrozně ráda a na tohle jsem se strašně těšila. Bohužel...je to příšerně dlouhé, nudné a chyběly mi dialogy. Úžasná Anne, která mě se svým I dreamed a dream hned rozbulela!
Kdo přežije - Afrika (2001) (série)
V Survivoru mám ráda vodní prostředí.
Mrtvý muž přichází (1995)
A já bych ho popravila! Soucítila jsem s rodičema, ne s brutálním vrahem. I když o tom ten film asi úplně nebyl...
Koupili jsme ZOO (2011)
Čekala jsem od toho něco trochu jiného, ale výsledek je víc než dobrý. Já se celou dobu bavila, dvakrát si i poplakala a film se mi líbil. Dobrá hudba a příjemný Matt Damon.
Vrahouni (2010)
Ashton Kutcher a zabiják?! jachacha...
Johnny English se vrací (2011)
Jedničku mám ráda, ale tohle bylo hodně hodně hodně velké zklamání...